getuigenis - Medewerker contactcenter

Leen en Tim
Hier kan ik levenslang leren en blijven groeien.

Leen en Tim zijn twee onafscheidelijke collega’s. Beiden werken ze deeltijds in het Contactcenter en deeltijds als polyvalent ziekenfondsconsulent.

Leen

Van opleiding ben ik leerkracht. Na 2 jaar les geven zocht ik terug mijn ‘roots’ op. Solidariteit is me met de paplepel ingegeven en daarom wilde ik bij Bond Moyson aan de slag.

Ik merk dat onze leden veel vertrouwen hebben in ons ziekenfonds. Dat wil ik natuurlijk niet beschamen. Ik doe graag dat extraatje meer. Het is mij nooit te veel om een telefoontje meer te plegen of om een moeilijk dossier op te lossen. Als we een mooi resultaat bekomen en het lid is tevreden, geeft dat enorm veel voldoening. Daar doen we het tenslotte voor, niet?

Wat ik niet snel zal vergeten? Mijn ‘banenruil’ met onze provinciaal secretaris. Banenruil is een initiatief waarbij collega’s van job wisselen om elkaars jobinhoud beter te leren kennen. Dit bevordert de samenwerking en de dienstverlening. Ik heb dus de kans gekregen om onze CEO en haar job beter te leren kennen. Het resultaat? Begrip, waardering en respect in 2 richtingen!

Tim

Toen ik in dienst kwam, had ik al veel ervaring. Toch volgde ook ik de intensieve startopleiding die Bond Moyson biedt aan al haar medewerkers. Voor mij is dit een grote troef! Bij Bond Moyson kan ik levenslang leren en blijven groeien. Niet enkel in mijn functie, maar ook als persoon.

Wat ik ook belangrijk vind in mijn job, is een goed contact met mijn leidinggevende én met mijn collega’s natuurlijk. Het personeelsfeest en de vele activiteiten die we zelf organiseren, dragen hier positief aan bij. Wij zijn echt een toffe groep! Er kan al eens gelachen worden, maar we kunnen ook bij elkaar ventileren na een moeilijk telefoontje. Dit maakt onze groep zo hecht.

Momenteel zijn er geen gelijkaardige vacatures

Vind je niet wat je zoekt? Je kan spontaan solliciteren.